Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 9721099, z dnia 2025-04-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Doradztwo w sprawach zamówień, dostaw i reklamacji
  • Zarządzanie realizacją zamówień
  • Planowanie i koordynacja dostaw
  • Rejestracja i zgłaszanie reklamacji

Wymagania

  • Umiejętność budowania długoterminowych relacji z klientami
  • Biegła znajomość języka niemieckiego, dobra znajomość angielskiego
  • Zdolność adaptacji do nowych sytuacji
  • Umiejętność pracy z systemami informatycznymi

Oferujemy

  • Praca w międzynarodowym zespole
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
  • Elastyczne formy pracy
  • Praca w nowoczesnym biurze w atrakcyjnej lokalizacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

13.04.2025

Technical Customer Advisor with Swedish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Handling inbound calls – 60%/chats – 40% (Swedish market) Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices Diagnosing and resolving reports Control of appropriate technical solutions Collaborate with other levels of technical support and service engineers Entering data into the system...

Więcej informacji

12.04.2025

Konsultant ds. Podróży z Językiem Rosyjskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Komunikacja z klientami poprzez telefon, chat i email w celu tworzenia niezapomnianych doświadczeń podróżniczych. Dostarczanie wyjątkowych wrażeń, dbałość o detale i spersonalizowane planowanie podróży. Ochrona poufnych informacji i budowanie zaufania w każdej interakcji. Współpraca w dynamicznym zespole,...

Więcej informacji

12.04.2025

Customer technical support specialist with Czech

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports that outline technical challenges for service technicians. Check and prepare the resolution process of customers technical...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia