Ogłoszenie numer: 9889618, z dnia 2025-05-29
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
- Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów
- Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (A2–B1)
- Wysoka kultura osobista i empatia
- Znajomość pakietu MS Office
- Motywacja do rozwoju i nauki
Oferujemy
- Pełna praca zdalna z terenu Polski
- Ścieżki awansu – 92% kadry managerskiej zaczynało od roli specjalisty
- Pakiet socjalny: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
- Dofinansowania: “wczasy pod gruszą”, okulary korekcyjne
- Prezent świąteczny dla dzieci pracowników
- Programy prozdrowotne i dostęp do platform szkoleniowych
Podobne oferty:
26.06.2025
Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
Firma: Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie...
25.06.2025
Konsultant Telefoniczny
Firma: DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska Kontakt z klientami przez telefon. Prezentowanie oferty firmy. Analizowanie potrzeb klientów, organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja bazy danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie przepływu informacji. Utrzymywanie i budowanie relacji z klientami, podnoszenie ich...
25.06.2025
Konsultant Telefoniczny
Firma: DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Opis stanowiska Kontakt z klientami przez telefon. Prezentowanie oferty firmy. Analizowanie potrzeb klientów, organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja bazy danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie przepływu informacji. Utrzymywanie i budowanie relacji z klientami, podnoszenie ich...