Ogłoszenie numer: 9982027, z dnia 2025-06-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
- Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów
- Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (A2–B1)
- Wysoka kultura osobista i empatia
- Znajomość pakietu MS Office
- Motywacja do rozwoju i nauki
Oferujemy
- Pełna praca zdalna z terenu Polski
- Ścieżki awansu – 92% kadry managerskiej zaczynało od roli specjalisty
- Pakiet socjalny: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
- Dofinansowania: “wczasy pod gruszą”, okulary korekcyjne
- Prezent świąteczny dla dzieci pracowników
- Programy prozdrowotne i dostęp do platform szkoleniowych
Podobne oferty:
17.06.2025
Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Pomoc techniczna oraz wsparcie klientów i partnerów w rozwiązywaniu codziennych problemów. Obsługa telefoniczna, mailowa i online w zakresie rezerwacji, promocji i usług. Prezentowanie aktualnej oferty, w tym wyjaśnianie zasad promocji i procesów rezerwacyjnych. Zarządzanie programem lojalnościowym, w tym weryfikacja...
16.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Carework Plus Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i koordynacja z różnymi działami. Zapewnianie wysokiej jakości usług...
11.06.2025
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta z j.duńskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Weryfikacja aktualnych zmian w procedurach. Obsługa połączeń i klientów, udzielanie porad technicznych, organizacja wizyt serwisowych. Wsparcie zespołowe i od Team Leadera w trudnych przypadkach. Zaawansowane umiejętności obsługi komputera. Biegła znajomość języka duńskiego (min. C1) oraz komunikatywna znajomość...