Ogłoszenie numer: 9743398, z dnia 2025-04-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów przez telefon, email, chat.
- Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych.
- Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń wychodzących i zbieranie opinii.
Wymagania
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (min. B2).
- Umiejętności komunikacyjne i słuchania.
- Znajomość obsługi klienta i umiejętności techniczne.
- Proaktywność, kreatywność, orientacja na klienta.
- Mile widziane doświadczenie z systemami CRM.
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Możliwości rozwoju i wykorzystania swoich talentów.
- Eventy integracyjne oraz wsparcie lidera zespołu.
- Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatna opieka medyczna.
- Umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna.
Podobne oferty:
03.05.2025
Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących działania platformy. Znajomość...
28.04.2025
Technical Supporter with Dutch - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...
28.04.2025
Technical Supporter with French - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...