Ogłoszenie numer: 9863278, z dnia 2025-05-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów przez telefon, email, chat.
- Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych.
- Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń wychodzących i zbieranie opinii.
Wymagania
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (min. B2).
- Umiejętności komunikacyjne i słuchania.
- Znajomość obsługi klienta i umiejętności techniczne.
- Proaktywność, kreatywność, orientacja na klienta.
- Mile widziane doświadczenie z systemami CRM.
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Możliwości rozwoju i wykorzystania swoich talentów.
- Eventy integracyjne oraz wsparcie lidera zespołu.
- Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatna opieka medyczna.
- Umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna.
Podobne oferty:
12.06.2025
Młodszy Specjalista Helpdesk
Firma: Asseco Data Systems S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Zadania: obsługa zgłoszeń klientów w systemie Helpdesk, mailowych i telefonicznych, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych klientów, zdalne wsparcie klientów w zakresie oprogramowania, współpraca z developerami i analitykami, aktualizacja dokumentacji technicznej i użytkownika....
01.06.2025
Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and resolve customer complaints...
24.05.2025
Doradca klienta z językiem norweskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie połączeń wychodzących i zbieranie...