- Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących.
- Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media.
- Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe.
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku marki.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Zajęcia językowe.
- Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej na ciekawych projektach.
- Imprezy integracyjne i tematyczne.
- Praca z nowoczesnego biura w centrum Katowic.
Podobne oferty:
13.08.2025
Konsultant Back Office
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Mailowe wsparcie dla klientów, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i bazy wiedzy. Zarządzanie zwrotami i zgłoszeniami RODO, zapewnienie poufności danych. Profesjonalna i zrozumiała komunikacja z klientami. Biegłość w języku polskim i...
13.08.2025
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta
Firma: Benefit Systems SA
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i jesteś w stanie pracować na kilku systemach jednocześnie? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję...
13.08.2025
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and...