- Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt przychodzący, czy wychodzący, Twoja komunikacja będzie pomostem między marzeniami a rzeczywistością.
- Proktywnie i cierpliwe podchodź do każdego klienta, tak by poczuł się wysłuchany i doceniony, gdy będzie planował swoją nową podróż.
- Chroń poufne dane i informacje z profesjonalizmem, zapewniając, że zaufanie jest kamieniem węgielnym każdej interakcji.
- Dołącz do dynamicznego zespołu, w którym pasja łączy się z celem i wspólnie dążmy do zapewnienia klientom wyjątkowych doświadczeń.
- Biegłość językowa: Z rosyjskim na poziomie C1 i angielskim na poziomie B2, będziesz z łatwością poruszać się w codziennych rozmowach.
- Pozytywna energia: Twoje szczere pragnienie pomagania innym będzie świecić, tworząc niezapomniane doświadczenia.
- Elastyczność: Pracuj w elastycznych godzinach, w tym w weekendy i święta.
- Entuzjazm: Rozwijaj się w naszym nowoczesnym biurze w Katowicach, gdzie otacza Cię inspiracja i wspierający zespół.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna LuxMed, MyBenefit z miesięcznym budżetem, prywatne ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty MultiSport, owoce w środy oraz okazjonalnie Dni Pizzy.
- Interesujące szkolenia.
- Program Rozwoju Talentów: przejrzyste ścieżki kariery i awanse.
- Dostęp do platform e-learningowych (Concenrtic Academy i Concentrix Univerity).
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
- Niesamowita kultura pracy: celebrujemy różnice kulturowe wśród nas i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych na miejscu.
Podobne oferty:
01.08.2025
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych. Komunikowanie...
01.08.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa połączeń wychodzących, utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert, wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka polskiego (min. C1). Zorientowanie na klienta, umiejętności sprzedażowe. Aktywne słuchanie, precyzja, efektywność zarządzania czasem pracy.
01.08.2025
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji skoncentrowanej na rozwiązaniu problemów Wykorzystanie wielu...