- Odpowiedzi na zapytania klientów przez telefon, chat i email.
- Dokumentacja rozmów i rozwiązań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem dla lepszych doświadczeń klientów.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach i ofertach.
- Profesjonalizm i entuzjazm w interakcjach z klientami.
- Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowany włoski (C1) i bardzo dobra znajomość angielskiego (B2).
- Umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywne myślenie.
- Zainteresowanie ciągłym rozwojem i nauką nowych technologii.
- Pracę zdalną.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, życiowe ubezpieczenie, system benefitów.
- Płatne szkolenia i możliwości ciągłego rozwoju.
- Eventy integracyjne i wsparcie lidera zespołu.
Podobne oferty:
04.09.2025
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
04.09.2025
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta o ustawienia młynka, Ty odpowiadasz z precyzją, rzeczowo,...
03.09.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...