- Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, zapewnienie profesjonalnej obsługi i promowanie bieżących promocji.
- Wyjaśnianie zalet i funkcji produktów.
- Realizacja celów sprzedażowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych).
- Budowanie zaufanych relacji z klientami.
- Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów przez doskonałą obsługę sprzedaży.
- Współpraca z zespołem w celu zapewnienia prawidłowej obsługi klienta.
- Silne umiejętności komunikacyjne.
- Pozytywne nastawienie, talent sprzedażowy, umiejętność efektywnej komunikacji z klientami i współpracownikami.
- Biegła znajomość języka niemieckiego – poziom C1.
- Doskonałe umiejętności techniczne.
- Szybka zdolność przyswajania wiedzy.
- Płatne szkolenie – 11 tygodni.
- Wynagrodzenie bazowe 7000 PLN, bonus 500 PLN, prowizje od sprzedaży, MyBenefit, Luxmed, opcjonalne ubezpieczenie grupowe.
- Umowa o pracę na 3 miesiące próbne, praca tylko w Polsce.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Intensywne szkolenia i możliwość ciągłego rozwoju.
- Praca zmianowa (Pn-Pt: 7:00-20:00, Sob: 10:00-18:00).
Podobne oferty:
15.03.2025
Health Solution Advisor with Italian & English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer needs. Foster enduring relationships with customers, building...
15.03.2025
Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające , poznając produkty i metody pracy. Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów , pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy. Proaktywne identyfikowanie i eliminowanie błędów....
15.03.2025
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Firma: Armatis Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Biegłość w języku włoskim na poziomie min. B2. Chęć nauki i...