- Udzielanie wsparcia kluczowym klientom, zapewniając komfortową podróż.
- Pomoc w wyborze lotów, produktów i metod płatności, korzystając ze skutecznych narzędzi biurowych.
- Sprawna obsługa zapytań dotyczących biletów lotniczych.
- Analiza i rozwiązywanie problemów klientów z uśmiechem.
- Budowanie trwałych relacji z klientami, pełniąc rolę przewodnika w ich podróżach.
- Biegłość w języku norweskim (poziom C1) i angielskim (poziom B2).
- Wrodzona zdolność do niesienia pomocy, cierpliwość.
- Umiejętność aktywnego słuchania i skutecznego komunikowania się.
- Zmysł detalu oraz doskonała organizacja pracy wielozadaniowej.
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji.
- Pakiet socjalny, opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Bonusy za polecenie nowych pracowników.
- Szerokie możliwości szkoleniowe i rozwój zawodowy.
- Kontakt z międzynarodowym środowiskiem, rozwijający horyzonty kulturowe.
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j. francuski)
Firma: Grupa Inter Cars
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Metro Młociny
Będziesz odpowiedzialny za: Obsługa Klientów francuskojęzycznych w zakresie sprzedaży Wsparcie Klientów w korzystaniu z oferty sklepu internetowego Informowanie Klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy oraz o aktualnych promocjach Oczekujemy: Biegłej znajomości języka francuskiego (warunek konieczny) Chęci do...
08.05.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z j. angielskim i niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów związane z kartami kredytowymi oraz bankowością online i mobilną. Pomoc w procesach autentykacyjnych, takich jak aktywacja kart, blokady, zarządzanie limitami i aktualizacja danych klientów. Obsługa zapytań klientów, w tym rejestracja reklamacji i inicjacja zwrotów. Biegła...
08.05.2025
Specjalista wsparcia klienta - usługi bankowe z językiem angielskim i niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Odpowiadanie na pytania dotyczące kart kredytowych, self-service i aplikacji mobilnych/webowych Wsparcie klienta w authentykacji: aktywacja karty, blokady, zamówienia, zarządzanie limitami kart, aktualizacji danych kontaktowych Obsługa bankowości online i telefonicznej, rejestracja reklamacji i inicjowanie zwrotów...