- codzienny kontakt z klientami zagranicznymi – mailowy i telefoniczny, budowanie trwałych relacji biznesowych
- przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów
- przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień eksportowych
- udział w wydarzeniach branżowych oraz spotkaniach z kontrahentami
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne i doświadczenie w kontakcie z klientem
- dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu
- gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i stabilne warunki finansowe
- atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników sprzedaży
- narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy
- szkolenie wdrożeniowe i wsparcie zespołu
- benefity pozapłacowe, w tym kartę MultiSport oraz integracje firmowe
Podobne oferty:
02.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów (w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (min. C1) Doskonała...
02.11.2025
Specjalista Obsługi Klienta z Niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wspieraj klientów w codziennych finansowych pytaniach i wyzwaniach. Szukaj najlepszych i najprostrzych rozwiązań, by dbać o świetną obsługę. Buduj pozytywne doświadczeń i relacje z klientami. Współpracuj z zespołem, by każdy dzień kończył się sukcesem. Znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1)....
02.11.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Dbanie o satysfakcję klienta i realizację wyznaczonych celów jakościowych. Profesjonalne wsparcie klientów – aktywne słuchanie i skuteczne rozwiązywanie ich problemów. Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1)...