Dynamicznie rozwijająca się firma ICH Poland Sp. z o.o. sp. k. będąca wyłącznym dystrybutorem i autoryzowanym serwisem wiodących producentów dozowników służących m.in. do barwienia farb, tynków i lakierów, poszukuje pracownika na stanowisko:
- Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem e-maila, telefonu oraz czatu
- Przyjmowanie, planowanie i koordynowanie zleceń serwisowych (napraw i czyszczenia mieszalników do farb)
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta
- Monitorowanie satysfakcji klientów oraz proponowanie usprawnień
- Dbanie o terminowość wykonywanych zleceń
- Przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta i analizy potrzeb klientów
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową
- Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w kontekście międzynarodowym
- Sprawna obsługa komputera (zwłaszcza program Excel)
- Dobra organizacja pracy i umiejętność planowania pracy
- Dokładność i sumienność
- Mile widziane osoby z zainteresowaniami technicznymi, majsterkowaniem
- Miłą atmosferę w bardzo zgranym zespole
- Szkolenia zagraniczne u producentów maszyn
- Dofinansowanie do Kart Multisport
- Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość skorzystania z pakietu medycznego
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Stabilne i długoterminowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Podobne oferty:
18.04.2025
Specjalista
Firma: Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Warunki pracy Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe – kilka razy w roku Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz – kilka razy w miesiącu (na technicznych spotkaniach w tematyce bezpieczeństwa ekonomicznego oraz w ramach międzyresortowych spotkań konsultacyjnych, spotkań konsultacyjnych z przemysłem i w...
18.04.2025
Specjalista ds. Rozwoju Rynków Zagranicznych
Firma: Melle Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie i rozwijanie współpracy z klientami zagranicznymi, w tym aktywacja importerów. Utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy. Tworzenie ofert handlowych dostosowanych do klientów. Komunikacja z klientami (mail, telefon, video). Współpraca z innymi działami (produkt, marketing, sprzedaż) firmy...