Ogłoszenie numer: 10089499, z dnia 2025-08-02
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta ze szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy w podróży.
- Doradzanie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności.
- Reagowanie na problemy z podróżami klientów.
- Komunikacja z pasażerami – czat lub rozmowa telefoniczna.
Wymagania
- Biegła znajomość szwedzkiego (C1), dobra znajomość angielskiego (B2).
- Pozytywne nastawienie, cierpliwość, umiejętność jasnego komunikowania się.
- Organizacja pracy i umiejętność wielozadaniowości.
Oferujemy
- Pakiet relokacyjny: transport i 2 tygodnie zakwaterowania.
- Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach.
- Pakiet socjalny, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Międzynarodowe środowisko pracy i inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
Podobne oferty:
02.08.2025
Customer Advisor with Korean
Firma: Concentrix
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump. Chat or talk with passengers -...
02.08.2025
Customer Advisor with Korean
Firma: Concentrix
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump. Chat or talk with passengers -...
02.08.2025
Customer Advisor with Korean
Firma: Concentrix
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump. Chat or talk with passengers -...