- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego
- Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików
- Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie.
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B2) – warunek KONIECZNY
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem niemieckojęzycznym
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B
- stałe wynagrodzenie plus prowizja
- praca hybrydowa (Home Office 2 dni w tygodniu po okresie wdrożenia)
- atrakcyjny system benefitów (karta lunchowa, opieka medyczna ze stomatologią)
- dofinansowanie do nauki języka niemieckiego 50%
- program rekomendacji pracowników
- profesjonalny onboarding przygotowujący w pełni do roli
Podobne oferty:
11.05.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...
11.05.2025
Travel Advisor with Greek Expertise
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient approach...
11.05.2025
Travel Advisor with Dutch Expertise
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient approach will make each customer...