- Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania nowych.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi i umawianie spotkań.
- Współpraca z innymi działami w firmie.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Umiejętności komunikacyjne i łatwość w rozmowie telefonicznej.
- Doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta.
- Dobra organizacja pracy, zaangażowanie i chęć rozwoju.
- Stałe zatrudnienie na umowę o pracę.
- Możliwość uczestnictwa w projektach.
- Brak formalnego dress code’u.
Podobne oferty:
28.06.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...
28.06.2025
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z wewnętrznych narzędzi. Przetwarzanie ręcznych zwrotów pieniędzy i rozpatrywanie skarg związanych z RODO z należytą starannością...
28.06.2025
Pracownik wsparcia sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów
Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych. Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami. Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów. Tworzenie oraz weryfikacja baz danych. Aktywna współpraca z innymi działami w firmie. Biegła znajomość pakietu Office....