Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;
  • Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;
  • Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów;
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
Wymagania:
  • Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku;
  • Orientacja na Pacjenta i jego potrzeby;
  • Umiejętności sprzedażowe;
  • Sprawna obsługa pakietu MS Office;
  • Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • Dobra komunikacja i umiejętność współpracy.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
  • Pracę w systemie jednozmianowym;
  • Miesięczny system premiowy;
  • Kompleksowy program szkoleń wewnętrznych;
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej lub karty MultiSport;
  • Zniżki na badania diagnostyczne dla Ciebie i Twojej Rodziny;
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie;
  • Dostęp do platformy umożliwiającej naukę języka angielskiego;
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej - to Ty wybierasz dla siebie benefity w ramach przyznawanej co miesiąc puli punktów;
  • Program Poleceń Pracowniczych, dzięki któremu możesz otrzymać nagrodę finansową;
  • Perspektywę awansu w ramach struktur wewnętrznych;
  • Pracę w nowej komfortowej i bezpiecznej przestrzeni;
  • Doskonałą atmosferę każdego dnia;
  • Miejsce pracy: punkty pobrań na terenie Warszawy.

Podobne oferty:

04.09.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Firma: ESline Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie zleceń Analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji...

Więcej informacji

04.09.2025

Pracownik Punktu Obsługi Klienta​ (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ełk

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w dziale kas; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji...

Więcej informacji

04.09.2025

Client Support Specialist with French

Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support various clients, we offer a world of...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia