- Przyjmowanie zamówień w SAP, Sprawdzenie zamówień przed procesowaniem, dostępności stocku i minimum ilościowego lub wartościowego do zamówień, oraz cen net
- Zapewnienie realizacji kompletnych i na czas dostaw, przy pomocy efektywnego procesu składania zamówień, zapewniając realizacje odpowiedniego Service Level
- Awizowanie dostaw: mailowo, telefonicznie oraz na platformach klientów
- Zapewnienie dobrych i efektywnych relacji we współpracy z klientami
- Współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie danych logistycznych, tj. zapewnienie przesyłanie zleceń wg. pełnych kartonów i ich wielokrotności
- Zapewnienie właściwej dokumentacji dostaw (WZ/Listy Przewozowe) i faktury
- Ścisła współpraca z Działem Planowania /Finansów/Sprzedaży/Logistyki/Quality
- Zwroty i reklamacje klienckie: przyjmowanie, efektywne zarzadzanie i koordynacja reklamacji, zgodnie z procedura RB i zgodnie z umowa z klientem
- Wykształcenie - poziom licencjat
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie zdobyte w międzynarodowym środowisku
- Mile widziane doświadczenie w FMCG
- Język Angielski - poziom konwersacyjny
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne (mailowy i telefoniczny kontakt z klientem)
- Zorientowanie na biznes, procesy, otwartość na zmiany i dynamikę
- Umiejętność pracy w grupie
- Umowa zlecenia na okres 3 miesięcy w biurze w Warszawie w okolicy Ronda Daszyńskiego
- Interesujące obowiązki w dynamicznym i elastycznym środowisku biznesowym
- Nauka z doświadczenia i od siebie nawzajem, będąc częścią wspierającego i osiągającego sukcesy zespołu
- Uzyskanie możliwości rozwoju długoterminowej kariery w naprawdę globalnym biznesie
Podobne oferty:
15.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;Zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;Utrzymywanie bieżącego...
14.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Lokalizacja: mazowieckie / Nowe Opole
Telefoniczna i maliowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji na temat oferowanych produktów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: oferta pracy skierowana do osób bezrobotnych zarejestrowanych w ewidencji PUP Siedlce.
14.09.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: ASHTANGA EGYPT CENTER Mohamed Farag
Lokalizacja: lubelskie / Dęblin
obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: