- Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej,
- Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,
- Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji dotyczącej obsługi gwarancyjnej, obsługa systemu Microsoft Dynamics CRM i Portalu Klienta,
- Sporządzanie raportów i zestawień,
- Udział w procesie przygotowania nieruchomości do odbiorów i zasiedlenia,
- Udział w procesie odbiorów lokatorskich,
- Współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości,
- Udział w procesie podpisywania aktów notarialnych,
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji miedzy działami w zakresie obsługi klienta,
- Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie praca naprawczych, wykończenia pod klucz, utrzymania nieruchomości,
- Współpraca z innymi działami w strukturze grupy Unibep.
- Znajomość narzędzi z pakietu MS Office: Excel, Word, Outlook,
- Umiejętność planowania dnia pracy,
- Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
- Zaangażowanie, dokładność i systematyczność,
- Umiejętności analityczne i organizacyjne,
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz z innymi współpracownikami,
- Umiejętność redagowania tekstów.
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta firmy deweloperskiej
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Rozwój w spółce notowanej na GPW,
- Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Podobne oferty:
03.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Praca zdalna z terenu Polski Rozpoczęcie pracy od zaraz Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie...
03.09.2025
Konsultant klienta z językiem duńskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wsparcie klientów poprzez telefon, e-mail i czat w zakresie problemów technicznych, rozwiązywania zagadek związanych z umowami i rozliczeniami. Pomoc w korzystaniu z usług streamingowych, zapewniając wysoką jakość obsługi. Rozwiązywanie reklamacji z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów indywidualnych i...
03.09.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z dokumentacją i...