Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dołącz do #Unikalnych, jako:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej,
  • Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,
  • Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji dotyczącej obsługi gwarancyjnej, obsługa  systemu Microsoft Dynamics CRM i Portalu Klienta,
  • Sporządzanie raportów i zestawień,
  • Udział w procesie przygotowania nieruchomości do odbiorów i zasiedlenia,
  • Udział w procesie odbiorów lokatorskich,
  • Współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości,
  • Udział w procesie podpisywania aktów notarialnych,
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji miedzy działami w zakresie obsługi klienta,
  • Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie praca naprawczych, wykończenia pod klucz, utrzymania nieruchomości,
  • Współpraca z innymi działami w strukturze grupy Unibep.
Nasze wymagania
  • Znajomość narzędzi z pakietu MS Office: Excel, Word, Outlook,
  • Umiejętność planowania dnia pracy,
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
  • Zaangażowanie, dokładność i systematyczność,
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz z innymi współpracownikami,
  • Umiejętność redagowania tekstów.
Mile widziane
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta firmy deweloperskiej
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Rozwój w spółce notowanej na GPW,
  • Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacjiProces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa onlineW procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotnaPo udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.

Podobne oferty:

03.09.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Praca zdalna z terenu Polski Rozpoczęcie pracy od zaraz Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta nowoczesnego systemu płatności, zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie...

Więcej informacji

03.09.2025

Konsultant klienta z językiem duńskim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Wsparcie klientów poprzez telefon, e-mail i czat w zakresie problemów technicznych, rozwiązywania zagadek związanych z umowami i rozliczeniami. Pomoc w korzystaniu z usług streamingowych, zapewniając wysoką jakość obsługi. Rozwiązywanie reklamacji z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów indywidualnych i...

Więcej informacji

03.09.2025

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z dokumentacją i...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia