Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 10196975, z dnia 2025-09-06

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zgłoszeń klientów przez portal oraz e-mail.
  • Rozwiązywanie spraw związanych z członkostwami.
  • Rozpatrywanie reklamacji i udzielanie odpowiedzi na zapytania.
  • Raportowanie błędów systemowych do zespołów technicznych.
  • Konsultowanie przypadków naruszenia danych zgodnie z RODO.
  • Aktualizacja dokumentacji procesowej dotyczącej obsługi klubowicza.
  • Tworzenie szablonów odpowiedzi dla klubowiczów.

Wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Biegłość w języku polskim (warunek konieczny).
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy zespołowej.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
  • Pozytywne nastawienie do pracy i kontaktu z klientem.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Pracę w trybie hybrydowym (2 dni z domu, 3 dni z biura).
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00.
  • Kompleksowe wdrożenie i wsparcie zespołu.
  • Możliwość aplikowania na inne stanowiska wewnątrz organizacji.
  • Przyjazne i komfortowe miejsce pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

06.09.2025

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Firma: Transgourmet Polska

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur, sprawdzanie...

Więcej informacji

06.09.2025

Technical Product Advisor with Hungarian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device. Communicate in a...

Więcej informacji

06.09.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia