Ogłoszenie numer: 10232831, z dnia 2025-09-17
Lacertis Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe.
- Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji.
- Udzielanie informacji na temat produktów i usług.
- Aktualizowanie bazy danych klientów i współpraca z innymi działami.
Wymagania
- Wysoka komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów.
- Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
- Zdolność do pracy w zespole, radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów.
- Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem.
Oferujemy
- Stabilne wynagrodzenie z premiami za osiąganie celów.
- Elastyczny grafik, który dopasujesz do swoich potrzeb.
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Przyjazna i inspirująca atmosfera pracy.
- Pełna transparentność i uczciwość w kwestii warunków zatrudnienia.
Podobne oferty:
15.09.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z pozostałymi działami firmy w celu...
15.09.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon, zakładanie nowych klientów w systemie i panelu B2B, codzienna współpraca z klientami, oferowanie...
14.09.2025
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...