Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 10310309, z dnia 2025-10-10

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Ełk

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta
  • Obsługa Klienta zgodnie z procedurami firmy
  • Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie
  • Obsługa działu kas
  • Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej
  • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność pracy z dokumentami
  • Dokładność i samodzielność w wykonywaniu zadań
  • Znajomość obsługi komputera
  • Wysoka kultura osobista
  • Zdolność do organizacji własnej pracy

Oferujemy

 

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Premię retencyjną
  • Program wdrożenia pracownika
  • Prywatną opiekę medyczną Medicover
  • Pakiet sportowy Medicover Sport
  • Grupowe ubezpieczenie zdrowotne
  • Wczasy pod gruszą
  • Bonus Bożonarodzeniowy
  • Zniżki pracownicze
  • Prezent urodzinowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.11.2025

Starszy Specjalista ds. Reklamacji

Firma: Poczta Polska S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Targowa 73

Rodzaj zatrudnienia : umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w...

Więcej informacji

31.10.2025

Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, CH Westfield Arkadia, Aleja Jana Pawła II 82

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego...

Więcej informacji

30.10.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia