Ogłoszenie numer: 10310309, z dnia 2025-10-10
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Ełk
Opis stanowiska
- Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta
- Obsługa Klienta zgodnie z procedurami firmy
- Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie
- Obsługa działu kas
- Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej
- Dbałość o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy z dokumentami
- Dokładność i samodzielność w wykonywaniu zadań
- Znajomość obsługi komputera
- Wysoka kultura osobista
- Zdolność do organizacji własnej pracy
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Premię retencyjną
- Program wdrożenia pracownika
- Prywatną opiekę medyczną Medicover
- Pakiet sportowy Medicover Sport
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne
- Wczasy pod gruszą
- Bonus Bożonarodzeniowy
- Zniżki pracownicze
- Prezent urodzinowy
Podobne oferty:
10.10.2025
Pracownik biurowy w dziale serwisu
Firma: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej wydawanie urządzeń z reklamacji klientom przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki rejestracja urządzeń w programie serwisowym tworzenie dokumentacji zdjęciowe reklamowanych urządzeń...
10.10.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
09.10.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...