Ogłoszenie numer: 10310309, z dnia 2025-10-10
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Ełk
Opis stanowiska
- Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta
- Obsługa Klienta zgodnie z procedurami firmy
- Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie
- Obsługa działu kas
- Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej
- Dbałość o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność pracy z dokumentami
- Dokładność i samodzielność w wykonywaniu zadań
- Znajomość obsługi komputera
- Wysoka kultura osobista
- Zdolność do organizacji własnej pracy
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Premię retencyjną
- Program wdrożenia pracownika
- Prywatną opiekę medyczną Medicover
- Pakiet sportowy Medicover Sport
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne
- Wczasy pod gruszą
- Bonus Bożonarodzeniowy
- Zniżki pracownicze
- Prezent urodzinowy
Podobne oferty:
02.11.2025
Starszy Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Poczta Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Targowa 73
Rodzaj zatrudnienia : umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w...
31.10.2025
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, CH Westfield Arkadia, Aleja Jana Pawła II 82
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego...
30.10.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...