Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 10310309, z dnia 2025-10-10

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Ełk

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta
  • Obsługa Klienta zgodnie z procedurami firmy
  • Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie
  • Obsługa działu kas
  • Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej
  • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność pracy z dokumentami
  • Dokładność i samodzielność w wykonywaniu zadań
  • Znajomość obsługi komputera
  • Wysoka kultura osobista
  • Zdolność do organizacji własnej pracy

Oferujemy

 

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Premię retencyjną
  • Program wdrożenia pracownika
  • Prywatną opiekę medyczną Medicover
  • Pakiet sportowy Medicover Sport
  • Grupowe ubezpieczenie zdrowotne
  • Wczasy pod gruszą
  • Bonus Bożonarodzeniowy
  • Zniżki pracownicze
  • Prezent urodzinowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

10.10.2025

Pracownik biurowy w dziale serwisu

Firma: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)

Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej wydawanie urządzeń z reklamacji klientom przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki rejestracja urządzeń w programie serwisowym tworzenie dokumentacji zdjęciowe reklamowanych urządzeń...

Więcej informacji

10.10.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

09.10.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia