Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jako firma działająca od 2012 roku na rynku, świadczymy usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Kompleksowa obsługa posprzedażowa klientów
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie zapytań, reklamacji i wniosków
  • Aktualizacja danych billingowych i wyjaśnianie niezarejestrowanych wpłat
  • Obsługa nadpłat i błędnych wpłat na subkontach klientów
  • Prowadzenie korespondencji w zakresie nadpłat na kontach zamkniętych
  • Koordynacja zleceń związanych z obsługą techniczną
  • Współpraca z innymi działami zgodnie ze standardami operacyjnymi
Wymagania:
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy i dokładność
  • Sumienność, obowiązkowość i komunikatywność
Oferujemy:
  • Umowę zlecenie
  • Stawkę 30,50 zł brutto/h
  • Szkolenia i wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy
  • Dostęp do pakietu Multisport i opieki LuxMed
Szanowni Państwo, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO.

Podobne oferty:

05.11.2025

Specjalista Obsługi Klienta z językiem z Polskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w wyborze akcesoriów kawowych Przetwarzanie zamówień i zwrotów...

Więcej informacji

05.11.2025

Customer Service advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....

Więcej informacji

05.11.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka

Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów mailowo i telefonicznie Prowadzenie zleceń od przyjęcia zamówienia do finalizacji i wystawienia faktury Weryfikacja i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych Przygotowywanie dokumentów, raportów i analiz wspierających procesy operacyjne Współpraca z innymi działami w...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia