Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jako firma działająca od 2012 roku na rynku, świadczymy usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Kompleksowa obsługa posprzedażowa klientów
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie zapytań, reklamacji i wniosków
  • Aktualizacja danych billingowych i wyjaśnianie niezarejestrowanych wpłat
  • Obsługa nadpłat i błędnych wpłat na subkontach klientów
  • Prowadzenie korespondencji w zakresie nadpłat na kontach zamkniętych
  • Koordynacja zleceń związanych z obsługą techniczną
  • Współpraca z innymi działami zgodnie ze standardami operacyjnymi
Wymagania:
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy i dokładność
  • Sumienność, obowiązkowość i komunikatywność
Oferujemy:
  • Umowę zlecenie
  • Stawkę 30,50 zł brutto/h
  • Szkolenia i wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy
  • Dostęp do pakietu Multisport i opieki LuxMed
Szanowni Państwo, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. nr 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO.

Podobne oferty:

15.10.2025

Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...

Więcej informacji

15.10.2025

Pracownik Działu Reklamacji

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....

Więcej informacji

15.10.2025

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim

Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Opis stanowiska: Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego. Odbieranie połączeń i profesjonalne doradztwo w zakresie prądu i gazu. Udzielanie wsparcia w sprawach m.in. faktur, taryf i reklamacji. Praca z nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi. Twój Profil: Niezbędna...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia