Ogłoszenie numer: 10328204, z dnia 2025-10-03
Lacertis Sp. z o.o.
Agencja z którą współpracujemy to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli jesteś osobą, której naprawdę zależy na rzetelnej obsłudze klienta i chcesz pomagać innym, to mamy dla Ciebie pracę!
Poszukujemy nowych członków zespołu, którzy podzielają naszą pasję do niesienia pomocy i oferowania najlepszych rozwiązań klientom. Jeśli jesteś gotowy(-a) na wyzwanie i chcesz rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku, to jesteśmy przekonani, że znajdziesz u nas satysfakcjonujące miejsce pracy.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych.
- Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji.
- Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy.
- Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta.
- Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości obsługi klienta.
Wymagania
- Komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów z klientami.
- Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów biurowych.
- Zdolność do pracy w zespole.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie ze stresem.
- Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem.
Oferujemy
- Tolerancyjność, inkluzyjność i transparentność współpracy.
- Pracę, w której masz bezpośredni wpływ na swoje wynagrodzenie - bez pustych obietnic.
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Przyjazną i inspirującą atmosferę pracy.
- Elastyczny grafik, który pozwoli Ci dostosować pracę do swojego życia osobistego.
- Atrakcyjny system wynagrodzenia, w tym premie za osiągnięte cele.
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego.
Podobne oferty:
03.10.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; What do we expect...
03.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Opis i wymagania: Dołącz do zespołu obsługującego klientów koncernu energetycznego. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7000 zł brutto + premię (do...
02.10.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...