Specjalista ds. obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 10328204, z dnia 2025-10-03

Lacertis Sp. z o.o.

Agencja z którą współpracujemy to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli jesteś osobą, której naprawdę zależy na rzetelnej obsłudze klienta i chcesz pomagać innym, to mamy dla Ciebie pracę!

Poszukujemy nowych członków zespołu, którzy podzielają naszą pasję do niesienia pomocy i oferowania najlepszych rozwiązań klientom. Jeśli jesteś gotowy(-a) na wyzwanie i chcesz rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku, to jesteśmy przekonani, że znajdziesz u nas satysfakcjonujące miejsce pracy.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych.
  • Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji.
  • Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy.
  • Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta.
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości obsługi klienta.

Wymagania

  • Komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów z klientami.
  • Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów biurowych.
  • Zdolność do pracy w zespole.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie ze stresem.
  • Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem.

Oferujemy

  • Tolerancyjność, inkluzyjność i transparentność współpracy.
  • Pracę, w której masz bezpośredni wpływ na swoje wynagrodzenie - bez pustych obietnic.
  • Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  • Przyjazną i inspirującą atmosferę pracy.
  • Elastyczny grafik, który pozwoli Ci dostosować pracę do swojego życia osobistego.
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia, w tym premie za osiągnięte cele.
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

03.10.2025

Customer Service Professional with Croatian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; What do we expect...

Więcej informacji

03.10.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Opis i wymagania: Dołącz do zespołu obsługującego klientów koncernu energetycznego. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7000 zł brutto + premię (do...

Więcej informacji

02.10.2025

Technical Product Advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia