Ogłoszenie numer: 10328210, z dnia 2025-10-17
Lacertis Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe.
- Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji.
- Udzielanie informacji na temat produktów i usług.
- Aktualizowanie bazy danych klientów i współpraca z innymi działami.
Wymagania
- Wysoka komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów.
- Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
- Zdolność do pracy w zespole, radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów.
- Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem.
Oferujemy
- Stabilne wynagrodzenie z premiami za osiąganie celów.
- Elastyczny grafik, który dopasujesz do swoich potrzeb.
- Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Przyjazna i inspirująca atmosfera pracy.
- Pełna transparentność i uczciwość w kwestii warunków zatrudnienia.
Podobne oferty:
09.11.2025
Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta
Firma: PHU PRATA Maciej Szarawarski
Lokalizacja: łódzkie / Łagiewniki Nowe, ul. Smardzewska 37A
Zakres obowiązków Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA) Dbanie o właściwy obieg dokumentów i ich archiwizacja Wsparcie...
09.11.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Bank Spółdzielczy w Kościanie
Lokalizacja: wielkopolskie / Kościan
Obsługa klientów, Oferowanie produktów i usług bankowych, Obsługa kasowa, Operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm, Kształtowanie pozytywnego wizerunku Bankupoprzez wysoką jakość obsługi, Samodzielna praca z portfelem klientów i budowanie relacji z klientami, Realizacja zadań...
09.11.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec
zapewnienie wsparcia klientom zgłaszającym się do sali obsługi klienta oraz organizacja obsługi dostosowanej do ich potrzeb, wsparcie w obsłudze biletomatu i wyborze właściwego stanowiska, udzielanie ogólnych informacji o sposobie załatwiania spraw, pomoc w kompletowaniu dokumentów niezbędnych do załatwienia...