- Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i rozliczaniem procesu zakupowego oraz wsparciem rozwoju sprzedaży.
- Obsługę Klientów Biznesowych (telefoniczną, mailową i bezpośrednią), sprzedaż produktów i usług oraz doradztwo w zakresie oferty.
- Realizację zamówień, współpracę z dostawcami i innymi działami firmy.
- Fakturowanie, windykacja należności, współpraca z działem księgowości i firmą windykacyjną.
- Obsługę reklamacji i problemów technicznych, aktualizację danych w systemach (CRM/SharePoint).
- Archiwizację dokumentów, obsługę przesyłek pocztowych i kurierskich.
- Realizację celów strategicznych firmy oraz stosowanie się do procedur i uchwał Zarządu.
- Doświadczenia w obsłudze Klienta B2B (warunek konieczny),
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zdobyte w Biurze Obsługi Klienta, Centrum Obsługi Klienta lub podobnych (obszary: obsługi zamówienia i jego rozliczenia; administracji procesu zakupowego, badania potrzeb i identyfikowania szans zakupowych klienta) lub doświadczenie w sprzedaży rozwiązań do Klienta B2B.
- Umiejętności poprawnego fakturowania i znajomość podstaw przepisów rachunkowych.
- Sumienności i dbałości o szczegóły w powierzonym obszarze.
- Praktycznej znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
- Pracę w innowacyjnym software house, w zgranym zespole programistów, wdrożeniowców handlowców i specjalistów ds. obsługi Klientów
- Prestiżową lokalizację (praca w nowym, dobrze skomunikowanym biurze – budynek TGG, ul. Słubicka 18)
- Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon, słuchawki, myszka, klawiatura),
- Szkolenia produktowe i handlowe oraz dostęp do nowych technologii i rozwiązań
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz osiąganych wyników (podstawa plus premia)
- Pracę w oparciu o umowę cywilno-prawną lub umowę o pracę – to Ty wybierasz formę współpracy
- Po okresie próbnym, benefity w postaci dofinansowania do opieki medycznej.
Podobne oferty:
09.10.2025
Doradca ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Firma: Geotik sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Słubicka 18
Obsługa klientów biznesowych (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia) oraz doradztwo w zakresie oferty Realizacja zamówień i współpraca z dostawcami i działami wewnętrznymi Fakturowanie, współpraca z księgowością i monitorowanie należności Obsługa reklamacji, aktualizacja danych w systemach CRM Prowadzenie...
08.10.2025
Konsultant / Konsultantka ds. sprzedaży (ciepłe bazy)
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn Dołącz do Zespołu: Branża: Wspieraj znanego dostawcę usług cyfrowych w zespole liczącym ponad 1200 konsultantów. Misja: Sprzedaż, aktualizacja warunków i utrzymanie relacji z obecnymi klientami. Nasze Oczekiwania: Doświadczenie: Nie wymagamy konkretnego doświadczenia – stawiamy na nastawienie...
06.10.2025
Doradca Klienta (sklep rolkarski/narciarski)
Firma: Sport Fanatic, Mikam Michał Małecki
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, blisko stacji metra Imielin
Opis stanowiska Sprzedaż produktów i pomoc w wyborze oraz pakowaniu. Operowanie kasą fiskalną i zarządzanie dokumentami transakcyjnymi. Zatroszczenie się o odpowiednią prezentację asortymentu. Zarządzanie zwrotami, obsługa reklamacji i przyjmowanie nowych zamówień. Komunikacja z klientami poprzez e-mail oraz kontakt...