- Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i rozliczaniem procesu zakupowego oraz wsparciem rozwoju sprzedaży.
- Obsługę Klientów Biznesowych (telefoniczną, mailową i bezpośrednią), sprzedaż produktów i usług oraz doradztwo w zakresie oferty.
- Realizację zamówień, współpracę z dostawcami i innymi działami firmy.
- Fakturowanie, windykacja należności, współpraca z działem księgowości i firmą windykacyjną.
- Obsługę reklamacji i problemów technicznych, aktualizację danych w systemach (CRM/SharePoint).
- Archiwizację dokumentów, obsługę przesyłek pocztowych i kurierskich.
- Realizację celów strategicznych firmy oraz stosowanie się do procedur i uchwał Zarządu.
- Doświadczenia w obsłudze Klienta B2B (warunek konieczny),
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie zdobyte w Biurze Obsługi Klienta, Centrum Obsługi Klienta lub podobnych (obszary: obsługi zamówienia i jego rozliczenia; administracji procesu zakupowego, badania potrzeb i identyfikowania szans zakupowych klienta) lub doświadczenie w sprzedaży rozwiązań do Klienta B2B.
- Umiejętności poprawnego fakturowania i znajomość podstaw przepisów rachunkowych.
- Sumienności i dbałości o szczegóły w powierzonym obszarze.
- Praktycznej znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
- Pracę w innowacyjnym software house, w zgranym zespole programistów, wdrożeniowców handlowców i specjalistów ds. obsługi Klientów
- Prestiżową lokalizację (praca w nowym, dobrze skomunikowanym biurze – budynek TGG, ul. Słubicka 18)
- Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon, słuchawki, myszka, klawiatura),
- Szkolenia produktowe i handlowe oraz dostęp do nowych technologii i rozwiązań
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz osiąganych wyników (podstawa plus premia)
- Pracę w oparciu o umowę cywilno-prawną lub umowę o pracę – to Ty wybierasz formę współpracy
- Po okresie próbnym, benefity w postaci dofinansowania do opieki medycznej.
Podobne oferty:
20.11.2025
Konsultant ds. sprzedaży szkoleń edukacyjnych
Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Co będzie należało do Twoich zadań? Telefoniczna sprzedaż szkoleń edukacyjnych dla nauczycieli Budowanie relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących Realizacja celów sprzedażowych Raportowanie wyników pracy...
17.11.2025
Konsultant / Konsultantka ds. sprzedaży
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn, ul. Wyszyńskiego 1
Lokalizacja: Olsztyn U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię bez górnego limitu. Szkolenie wdrażające (min. 6 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność badania potrzeb klienta, sprzedaży i prowadzenia...
17.11.2025
Konsultant / Konsultantka ds. sprzedaży
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Pastelowa 6
Opis i wymagania: Dołącz do zespołu obsługującego znanego dostawcę usług cyfrowych. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 30,50 zł brutto / h (umowa...