Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Numer: StPr/25/0902
OBOWIĄZKI:
bieżąca obsługa klientów, budowanie pozytywnych relacji, pozyskiwanie nowych klientów oraz doradztwo. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00 oraz w soboty 10:00-13:00 w Kołobrzegu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, handlowe, kierunek: Handel
Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: marketing
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: handel
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: marketing
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: umiejętność rozmów i nawiązywania kontaktów z klientami oraz budowania długotrwałych, dobrych, pozytywnych relacji z klientami w celu ich pozyskania /obsługa klienta/


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kołobrzeg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 370 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Podobne oferty:

02.10.2025

Technical Product Advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

02.10.2025

Customer Service Professional with Georgian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...

Więcej informacji

02.10.2025

Technical Product Advisor with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia