Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 10377627, z dnia 2025-10-30

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • pierwsza linia kontaktu z klientami premium, telefonicznie lub online,
  • pomoc w rezerwacjach lotów, obsłudze serwisów internetowych i wyborze metod płatności,
  • rozwiązywanie problemów związanych z podróżami i wsparcie w nagłych sytuacjach,
  • tworzenie pozytywnych relacji i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.

Wymagania

  • płynna znajomość języka duńskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2),
  • komunikatywność, cierpliwość i pozytywne nastawienie,
  • umiejętność organizacji pracy i obsługi kilku zadań jednocześnie,
  • nastawienie na satysfakcję klienta i budowanie trwałych relacji.

Oferujemy

  • wsparcie przy relokacji (transport i zakwaterowanie),
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i pakiet benefitów,
  • rozwój kompetencji poprzez coaching i mentoring w międzynarodowym środowisku,
  • przyjazną atmosferę w zespole o różnorodnym międzynarodowym składzie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

08.11.2025

Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...

Więcej informacji

08.11.2025

Customer Support with Danish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump. Chat or talk with passengers -...

Więcej informacji

08.11.2025

Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia