Ogłoszenie numer: 10377627, z dnia 2025-10-19
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- pierwsza linia kontaktu z klientami premium, telefonicznie lub online,
- pomoc w rezerwacjach lotów, obsłudze serwisów internetowych i wyborze metod płatności,
- rozwiązywanie problemów związanych z podróżami i wsparcie w nagłych sytuacjach,
- tworzenie pozytywnych relacji i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
Wymagania
- płynna znajomość języka duńskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2),
- komunikatywność, cierpliwość i pozytywne nastawienie,
- umiejętność organizacji pracy i obsługi kilku zadań jednocześnie,
- nastawienie na satysfakcję klienta i budowanie trwałych relacji.
Oferujemy
- wsparcie przy relokacji (transport i zakwaterowanie),
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i pakiet benefitów,
- rozwój kompetencji poprzez coaching i mentoring w międzynarodowym środowisku,
- przyjazną atmosferę w zespole o różnorodnym międzynarodowym składzie.
Podobne oferty:
19.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Opis i wymagania: Dołącz do zespołu obsługującego klientów koncernu energetycznego. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7000 zł brutto + premię (do...
19.10.2025
Customer Support with Danish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump. Chat or talk with passengers -...
19.10.2025
Customer Service Professional with Czech / Slovak
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów, Taśmowa
Warsaw, Taśmowa street Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Whats the profile were...