Ogłoszenie numer: 10377627, z dnia 2025-10-30
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- pierwsza linia kontaktu z klientami premium, telefonicznie lub online,
- pomoc w rezerwacjach lotów, obsłudze serwisów internetowych i wyborze metod płatności,
- rozwiązywanie problemów związanych z podróżami i wsparcie w nagłych sytuacjach,
- tworzenie pozytywnych relacji i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
Wymagania
- płynna znajomość języka duńskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2),
- komunikatywność, cierpliwość i pozytywne nastawienie,
- umiejętność organizacji pracy i obsługi kilku zadań jednocześnie,
- nastawienie na satysfakcję klienta i budowanie trwałych relacji.
Oferujemy
- wsparcie przy relokacji (transport i zakwaterowanie),
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia,
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i pakiet benefitów,
- rozwój kompetencji poprzez coaching i mentoring w międzynarodowym środowisku,
- przyjazną atmosferę w zespole o różnorodnym międzynarodowym składzie.
Podobne oferty:
08.11.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
08.11.2025
Customer Support with Danish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump. Chat or talk with passengers -...
08.11.2025
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...