Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
Obowiązki:
- Kompleksowa obsługa klientów mailowo i telefonicznie
- Prowadzenie zleceń od przyjęcia zamówienia do finalizacji i wystawienia faktury
- Weryfikacja i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych
- Przygotowywanie dokumentów, raportów i analiz wspierających procesy operacyjne
- Współpraca z innymi działami w celu sprawnej realizacji zamówień
- Monitorowanie prawidłowego przebiegu procesów zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy na podobnym stanowisku
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Dokładność, rzetelność i umiejętność pracy pod presją czasu
- Zdolność do efektywnej współpracy w zespole
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
- Pakiety medyczne i ubezpieczenie grupowe
- Świadczenia socjalne i wsparcie w codziennej pracy
Podobne oferty:
05.11.2025
Specjalista Obsługi Klienta z językiem z Polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w wyborze akcesoriów kawowych Przetwarzanie zamówień i zwrotów...
05.11.2025
Customer Service advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....
05.11.2025
Customer Service advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....