Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija.
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:
- Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących
- Realizowaniem planów sprzedażowych
- Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy
- Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły
- Doświadczenie w pracy z ludźmi
- Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów
- Nastawienie na cele sprzedażowe
- Wielozadaniowość
- Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty
Aplikuj już teraz!
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
- Możliwość korzystania ze szkoleń
- Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju
Podobne oferty:
23.11.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....
23.11.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....
23.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki), Dobra znajomość pakietu MS Office,...