Ogłoszenie numer: 10409220, z dnia 2025-11-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Prowadzenie rekrutacji słuchaczy do szkół (w tym telefoniczne akcje wychodzące)
- Realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych
- Kompleksowa obsługa słuchaczy zgodnie ze standardami firmy
- Prowadzenie dokumentacji sekretariatu szkoły
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z ludźmi
- Odwaga w kontaktach osobistych i telefonicznych
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów/słuchaczy
- Nastawienie na cele sprzedażowe
- Wielozadaniowość
- Dyspozycyjność w godzinach 9:00–17:00 oraz wybrane soboty
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
- Dostęp do szkoleń
- Atrakcyjne benefity: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna
- Interesującą pracę dającą możliwości rozwoju
Podobne oferty:
12.11.2025
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying updated on the latest...
12.11.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
12.11.2025
Specjalista Bankowy z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie w korzystaniu z aplikacji bankowej. Nie musisz się obawiać – wszystkiego nauczysz się od...