- Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i przez czat z zachowaniem profesjonalizmu i przyjaznej komunikacji.
- Dokumentowanie przebiegu rozmów i rozwiązań w systemie CRM, z zachowaniem dokładności i kompletności danych.
- Współpraca z zespołem w celu stałego podnoszenia jakości obsługi klientów.
- Śledzenie aktualnych informacji o produktach, usługach i procedurach, aby udzielać rzetelnych odpowiedzi.
- Wykorzystywanie wiedzy o produktach i rozwiązaniach cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów klientów.
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy w call center, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Biegła znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz dobra znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Umiejętność zachowania spokoju i profesjonalizmu w kontakcie z klientem, zorientowanie na rozwiązania.
- Dokładność, dobra organizacja pracy i kreatywne podejście do problemów.
- Chęć rozwoju kompetencji oraz zainteresowanie nowymi technologiami.
- Doświadczenie w obsłudze klientów premium lub w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość systemów CRM oraz pasja do motoryzacji.
- Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę.
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic z możliwością pracy zdalnej.
- Kompleksowe, płatne szkolenia oraz wsparcie zespołu na każdym etapie pracy.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, dofinansowanie kursów językowych.
- Brak dress code’u i przyjazna atmosfera pracy.
- Wydarzenia integracyjne oraz możliwość rozwoju kariery w dynamicznym środowisku.
Podobne oferty:
12.11.2025
Konsultant ds. wsparcia klientów
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, reprezentowanie marki w kontaktach z klientami. Realizacja zgłoszeń gwarancyjnych oraz koordynacja usług serwisowych. Udzielanie wsparcia technicznego i rozwiązywanie problemów klientów. Obsługa reklamacji, realizacja zamówień, organizacja zwrotów oraz udzielanie...
12.11.2025
Customer Advisor with Norwegian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....
12.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów (w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (min. C1) Doskonała...