- Obsługa klientów w zakresie zapytań, zgłoszeń i reklamacji poprzez telefon, formularze internetowe i czat.
- Profesjonalne udzielanie informacji o produktach oraz wsparcie techniczne i doradcze.
- Realizacja reklamacji, organizacja napraw i zwrotów, a także wsparcie w procesie zakupowym.
- Rozwiązywanie problemów klientów, dbanie o satysfakcję i budowanie pozytywnych relacji.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży produktów konsumenckich.
- Umiejętność pracy w kilku systemach jednocześnie (CRM, czat, platformy sprzedażowe).
- Wysokie kompetencje interpersonalne, empatia, umiejętność szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów.
- Dobre umiejętności obsługi pakietu Microsoft Office, nastawienie na pracę zespołową.
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym biurze w Katowicach.
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, platformę benefitową i szkolenia językowe.
- System premiowy za rekomendacje znajomych.
- Międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu wewnętrznego.
Podobne oferty:
12.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nim swobodnie komunikować posiadasz...
12.11.2025
Doradca ds. wynajmu samochodów
Firma: SIXT Rent a Car
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, lotnisko
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, przyjmowanie rezerwacji i zawieranie umów. Pomoc w doborze pojazdu oraz prezentacja oferty i usług dodatkowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz realizacja płatności. Współpraca z zespołem i dbanie o wysoki standard obsługi....
12.11.2025
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying updated on the latest...