Twój zakres obowiązków
- Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy.
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb.
- Obsługa posprzedażowa.
- Wsparcie techniczne.
- Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami.
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
- Ścisła współpraca z działem dokumentacji.
- Ścisła współpraca z działem serwisu.
- Tworzenie bazy danych.
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
- Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Umiejętność organizacji pracy.
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.
- Umiejętność planowania pracy własnej.
- Samodzielność.
- Odpowiedzialność i rzetelność.
- Obsługa komputera.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
- Duży zakres samodzielności.
- Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy).
Podobne oferty:
23.11.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....
23.11.2025
Pracownik Działu Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią. Znajomość obsługi komputera....
23.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki), Dobra znajomość pakietu MS Office,...