Twój zakres obowiązków
- Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy.
 - Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb.
 - Obsługa posprzedażowa.
 - Wsparcie techniczne.
 - Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami.
 - Ścisła współpraca z działem sprzedaży.
 - Ścisła współpraca z działem dokumentacji.
 - Ścisła współpraca z działem serwisu.
 - Tworzenie bazy danych.
 - Dbanie o dobry wizerunek firmy.
 - Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów.
 - Pozyskiwanie nowych klientów.
 
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
 - Umiejętność organizacji pracy.
 - Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
 - Znajomość pakietu Microsoft Office.
 - Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane.
 - Umiejętność planowania pracy własnej.
 - Samodzielność.
 - Odpowiedzialność i rzetelność.
 - Obsługa komputera.
 
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
 - Elastyczne formy zatrudnienia.
 - Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
 - Możliwość rozwoju zawodowego.
 - Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
 - Duży zakres samodzielności.
 - Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy).
 
Podobne oferty:
03.11.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
03.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Just GYM!
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Starołęcka 42
Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów ticketowych, pakietu MS Office i narzędzi do obsługi klienta....
03.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: MPP Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa
Zakres obowiązków Odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne dotyczące naszych fotoproduktów, takich jak fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki; Pomoc techniczna – udzielanie informacji o produktach i programach oraz rozwiązywanie problemów technicznych związanych z zamówieniami; Współpraca z...