Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija.
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:
- Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących
- Realizowaniem planów sprzedażowych
- Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy
- Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły
- Doświadczenie w pracy z ludźmi
- Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów
- Nastawienie na cele sprzedażowe
- Wielozadaniowość
- Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty
Aplikuj już teraz!
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
- Możliwość korzystania ze szkoleń
- Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju
Podobne oferty:
27.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nim swobodnie komunikować posiadasz...
27.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: LKW WALTER
Lokalizacja: / Wiener Neudorf
Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz funkcję koordynatora pomiędzy...
27.11.2025
Specjalista ds. obsługi Użytkownika
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
profesjonalna obsługa Użytkowników przez telefon, e-mail i czat, weryfikacja jakości obsługi i przygotowywanie prostych raportów, aktualizacja i utrzymanie bazy wiedzy, zgłaszanie zmian i ulepszanie treści, testowanie nowych rozwiązań wspierających codzienną pracę, udział w kalibracjach jakościowych i...