Jesteśmy firmą poligraficzną, liderem w branży etykiet
samoprzylepnych na polskim rynku od ponad 40 lat.
W GRAFPOLU każdy członek zespołu, ma świadomość,
że odgrywa kluczową rolę w sukcesie i produkcji
najlepszej jakości produktu.
- doświadczenie we współpracy z klientami w dziale sprzedaży
- dokładność i systematyczność
- znajomość pakietu MS Office
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- znajomość branży poligraficznej lub opakowań będzie dodatkowym atutem.
- dobra znajomość języka angielskiego
- pracę w firmie o uznanej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- komfortowe warunki pracy i przyjazna atmosfera
- wsparcie kadry zarządzającej i szkolenia
- elastyczny czas pracy
- talony pieniężne
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i prywatnej opieki medycznej
- imprezy integracyjne i wspólne świętowanie
Podobne oferty:
28.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia. Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym...
28.11.2025
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności...
28.11.2025
Pracownik Punktu Obsługi Klienta (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ełk
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w dziale kas; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji...