Jesteśmy firmą poligraficzną, liderem w branży etykiet
samoprzylepnych na polskim rynku od ponad 40 lat.
W GRAFPOLU każdy członek zespołu, ma świadomość,
że odgrywa kluczową rolę w sukcesie i produkcji
najlepszej jakości produktu.
- doświadczenie we współpracy z klientami w dziale sprzedaży
- dokładność i systematyczność
- znajomość pakietu MS Office
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- znajomość branży poligraficznej lub opakowań będzie dodatkowym atutem.
- dobra znajomość języka angielskiego
- pracę w firmie o uznanej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- komfortowe warunki pracy i przyjazna atmosfera
- wsparcie kadry zarządzającej i szkolenia
- elastyczny czas pracy
- talony pieniężne
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i prywatnej opieki medycznej
- imprezy integracyjne i wspólne świętowanie
Podobne oferty:
19.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...
19.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: wielkopolskie / Leszno
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...
19.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...