ERONTRANS Sp. z o.o. to jeden z czołowych polskich operatorów logistycznych, z ponad 30 – letnim doświadczeniem na rynku w branży TSL. Obecnie jedna z największych polskich firm sektora TSL z szerokim portfolio usług drogowych, morskich, intermodalnych oraz logistycznych.
Zadania:
- Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji.
- Tworzenie ofert handlowych
- Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień.
- Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji
- Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych
- Koordynacja realizacji zamówień we współpracy z działami operacyjnymi
- Cykliczne raportowanie do przełożonego
- Analiza rynku transportowego
- Dbałość o właściwy przepływ informacji
- Umiejętność przewidywania, przeciwdziałania i rozwiązywania problemów
Wymagania:
- Doświadczenia w pozyskiwaniu i obsłudze klienta minimum 1 rok
- Wykształcenia minimum średniego, wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych będzie dodatkowym atutem
- Łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji z klientami
- Doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy
- Łatwości przyswajania nowej wiedzy
- Samodzielności oraz brania odpowiedzialności za wykonywane zadania
- Komunikatywności, asertywności i wysokiej kultury osobistej
- Operatywności oraz zaangażowania w wykonywane obowiązki
- Odporności na stres
- Znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2
- Swobodnej obsługi komputera w zakresie Ms Office w tym bardzo dobry Excel
- Prawo jazdy kat. B mile widziane
Oferujemy:
- Wewnętrzne moduły szkoleniowe
- Jasno określoną ścieżkę kariery, awansu i rozwoju
- Atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników
- Możliwość wieloletniego rozwoju w ramach prężnie rozwijającej się organizacji
- Dla zaangażowanych - premie uznaniowe
- Zgrany zespół i doskonałą atmosferę
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPK
- Premie świąteczne
- Brak dress code’u
- Dofinansowanie do karty medisport
- Stabilną pracę w firmie z wieloletnimi tradycjami o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym z branży TSL
- Integracje i świętowanie urodzin
Podobne oferty:
26.12.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY, WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM.
26.12.2025
Elektronikberater mit Deutsch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst Produkte mit Kunden ab, um deren Bedürfnissen gerecht zu werden,...
26.12.2025
Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Lokalizacja: Gdańsk (praca stacjonarna) Firma: Foundever Wynagrodzenie: 49zł/h brutto Bonus nawet do 8500zł Twój zakres obowiązków: Jeśli biegle mówisz po niemiecku, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży turystycznej – ta oferta jest dla Ciebie! U...