Specjalista ds. obsługi klienta

Dział obsługi klienta Polska
Miejsce pracy:
Wiener Neudorf

CONTAINEX to jedna z firm WALTER GROUP, a jednocześnie europejski lider na rynku sprzedaży kontenerów i mobilnych rozwiązań przestrzennych. Klientom z przemysłu, handlu jak również administracji publicznej oferujemy "Przestrzeń od zaraz" – to znaczy rozwiązania przestrzenne przy użyciu kontenerów. Produkcja odbywa się w kilku europejskich zakładach. Założona w 1981 roku, austriacka rodzinna firma łączy tradycyjne wartości z nowoczesnym zarządzaniem i duchem ekspansji. 

Zakres obowiązków
  • Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa
  • Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz funkcję koordynatora pomiędzy działem klientów kluczowych, zarządzaniem sprzedażą i działem technicznym
  • Administracja: Wykonujesz czynności administracyjne, opracowujesz oferty i wspierasz menedżerów sprzedaży przy obsłudze klientów
Twój profil
  • Kwalifikacje: Ukończyłeś szkołę, zdałeś maturę, posiadasz umiejętności handlowe i zmysł techniczny
  • Języki: Znasz nie tylko język polski, ale również nasz język firmowy - niemiecki (min. poziom B1)
Perspektywy rozwoju
  • Program szkoleniowy: Szkolenie w pracy z kursami i warsztatami! Udział w rozmowach, pracy i podejmowaniu decyzji - z pomocą profesjonalistów
  • Bezpieczeństwo: Twoje miejsce pracy jest pewne, dzięki czemu możesz łatwiej zaplanować przyszłość - umożliwia to stabilność finansowa naszej prywatnej firmy
  • Szacunek: Nowoczesne, oparte na szacunku środowisko pracy wraz z możliwością pracy w domu (homeoffice) i elastycznym czasem pracy. Dodatkowo korzystasz z licznych benefitów socjalnych (restauracja dla pracowników / bony obiadowe, pub /lounge firmowy, darmowe parkingi, bogata oferta sportowa, liczne eventy dla pracowników, kursy językowe...)
  • Kariera: Stanowiska kierownicze zajmowane są przez ludzi z naszych szeregów

Minimalne wynagrodzenie przewidziane dla tego stanowiska – w zależności od kwalifikacji i doświadczenia – wynosi € 42.800 brutto rocznie. Na wynagrodzenie roczne składa się 14 wypłat miesięcznych oraz gwarantowana premia. Po zakończeniu programu szkoleniowego oferujemy dodatkowo prowizję, uzależnioną od osiąganych wyników finansowych.

Zapraszamy do nas wszystkich, bez względu na np.: pochodzenie, niepełnosprawność, płeć, orientację seksualną.

Twoje miejsce pracy znajduje się w Wiener Neudorf (na południowych obrzeżach Wiednia). Dla naszych pracowników dostępny jest bezpłatny serwis przewozowy z Wiednia lub w razie potrzeby można skorzystać z naszego wsparcia przy poszukiwaniu mieszkania.

 

Witamy u doskonałego pracodawcy

Podobne oferty:

18.11.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: widziszwszystko sp. z.o.o

Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy. Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb. Obsługa posprzedażowa. Wsparcie techniczne. Rozdzielanie zadań...

Więcej informacji

18.11.2025

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Firma: Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Kajetany, bliskie okolice Warszawy

Lokalizacja: Kajetany, bliskie okolice Warszawy (bardzo nowoczesny zakład produkcyjny) Zakres odpowiedzialności: Wspieranie działu sprzedaży poprzez przygotowywanie ofert i materiałów dla Klientów oraz zapewnienie efektywnej komunikacji w dziale sprzedaży; Obsługa Klientów firmy; Utrzymywanie kontaktów z Klientami...

Więcej informacji

18.11.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia. Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia