Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów.
- Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów.
- Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów.
- Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową.
- Współpraca z innymi działami.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Wysokie kompetencje komunikacyjne.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Mile widziana znajomość języka obcego.
- Wysoka kultura osobista.
- Zdolność szybkiego uczenia się.
- Atrakcyjne wynagrodzenie + systemie premiowym.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pakiet benefitów pracowniczych (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Podobne oferty:
29.04.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: opolskie /
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu...
29.04.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu...
29.04.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: dolnośląskie /
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu...