Specjalista ds. Obsługi Klienta

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Rybnik
Opis stanowiska:
  • Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów.
  • Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów.
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów.
  • Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową.
  • Współpraca z innymi działami.
Wymagania:
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
  • Mile widziana znajomość języka obcego.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Zdolność szybkiego uczenia się.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + systemie premiowym.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pakiet benefitów pracowniczych (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

29.04.2024

Banking Customer Support

Firma: ManpowerGroup

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Job Tasks: Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well as timely Take ownership of...

Więcej informacji

29.04.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Synevo Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów. Wymagania: Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku; Orientacja na Pacjenta i...

Więcej informacji

28.04.2024

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy

Lokalizacja: podkarpackie / Dębica

OBSŁUGA KLIENTA, SORTOWANIE I SELEKCJA PRZESYŁEK KURIERSKICH, OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia