MPP to firma, która uwielbia tworzyć wyjątkowe fotoprodukty! Od fotoksiążek, przez fotokalendarze, po fotoobrazy – wszystko po to, aby Nasi Klienci mogli cieszyć się swoimi wspomnieniami na co dzień. Stawiamy na innowacyjność, wysoką jakość naszych produktów oraz świetne doświadczenie klienta. Nasze działania napędza nowoczesny marketing internetowy oraz sprzedaż e-commerce. Jako właściciel kilkunastu marek, w tym nPhoto, Colorland czy Uwolnij Kolory, dostarczamy nasze produkty do klientów B2B i B2C na całym świecie – może o nas słyszałeś!
Zbliża się nasz najbardziej ekscytujący i intensywny czas w roku – sezon świąteczny! Aby zapewnić naszym klientom topową obsługę, szukamy Specjalisty ds. Obsługi Klienta do wsparcia naszego zespołu od listopada 2024 do końca stycznia 2025. Jeśli chcesz być częścią naszego Zespołu i pomóc nam w tworzeniu pięknych wspomnień Naszych Klientów, aplikuj już dziś!
- Odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne dotyczące naszych fotoproduktów, takich jak fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki;
- Pomoc techniczna – udzielanie informacji o produktach i programach oraz rozwiązywanie problemów technicznych związanych z zamówieniami;
- Współpraca z innymi działami firmy, aby rozwiązywać bieżące wyzwania i problemy zespołowo.
- Masz doświadczenie w kontakcie z klientem? Świetnie! Nawet jeśli to Twoje pierwsze kroki, to liczy się dla nas zrozumienie potrzeb klienta;
- Potrafisz w umiejętny i empatyczny sposób pomóc Naszym Klientom;
- Wielozadaniowość to Twoje drugie imię – umiesz żonglować różnymi tematami, jakbyś robił to od zawsze;
- Dobrze obsługujesz komputer i pocztę elektroniczną – MS Office nie ma przed Tobą tajemnic;
- Ważna jest dla nas wysoka kultura osobista i zaangażowanie – liczymy na punktualność, terminowość i pełne skupienie na tym, co robisz.
- Komfortową pracę sezonową, w przyjaznej atmosferze – kto wie, może zostaniesz z nami na dłużej?
- Szkolenie wprowadzające, które przygotuje Cię do pracy – startujemy w połowie listopada;
- Otwartą komunikację – u nas zawsze wiesz, czego się spodziewać;
- Nowoczesne biuro w strefie ekonomicznej w Zaczerniu k. Rzeszowa – świetna lokalizacja dla każdego;
- Super benefity – dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, grupowe ubezpieczenie, karta MultiSport oraz ekstra zniżki na nasze fotoprodukty!
Podobne oferty:
31.10.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...
31.10.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: widziszwszystko sp. z.o.o
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła współpraca z działem sprzedaży Ścisła współpraca z...
30.10.2024
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w branży transportowej
Firma: Praca.pl Sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie / Białystok
Obowiązki: Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, budowanie długotrwałych relacji Realizacja zleceń, planowanie i koordynowanie transportów Współpraca z innymi działami firmy Sporządzanie i weryfikacja dokumentów transportowych Monitorowanie przebiegu transportów Wymagania: Roczne doświadczenie na podobnym...