MPP to firma, która uwielbia tworzyć wyjątkowe fotoprodukty! Od fotoksiążek, przez fotokalendarze, po fotoobrazy – wszystko po to, aby Nasi Klienci mogli cieszyć się swoimi wspomnieniami na co dzień. Stawiamy na innowacyjność, wysoką jakość naszych produktów oraz świetne doświadczenie klienta. Nasze działania napędza nowoczesny marketing internetowy oraz sprzedaż e-commerce. Jako właściciel kilkunastu marek, w tym nPhoto, Colorland czy Uwolnij Kolory, dostarczamy nasze produkty do klientów B2B i B2C na całym świecie – może o nas słyszałeś!
Zbliża się nasz najbardziej ekscytujący i intensywny czas w roku – sezon świąteczny! Aby zapewnić naszym klientom topową obsługę, szukamy Specjalisty ds. Obsługi Klienta do wsparcia naszego zespołu od listopada 2024 do końca stycznia 2025. Jeśli chcesz być częścią naszego Zespołu i pomóc nam w tworzeniu pięknych wspomnień Naszych Klientów, aplikuj już dziś!
- Odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne dotyczące naszych fotoproduktów, takich jak fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki;
- Pomoc techniczna – udzielanie informacji o produktach i programach oraz rozwiązywanie problemów technicznych związanych z zamówieniami;
- Współpraca z innymi działami firmy, aby rozwiązywać bieżące wyzwania i problemy zespołowo.
- Masz doświadczenie w kontakcie z klientem? Świetnie! Nawet jeśli to Twoje pierwsze kroki, to liczy się dla nas zrozumienie potrzeb klienta;
- Potrafisz w umiejętny i empatyczny sposób pomóc Naszym Klientom;
- Wielozadaniowość to Twoje drugie imię – umiesz żonglować różnymi tematami, jakbyś robił to od zawsze;
- Dobrze obsługujesz komputer i pocztę elektroniczną – MS Office nie ma przed Tobą tajemnic;
- Ważna jest dla nas wysoka kultura osobista i zaangażowanie – liczymy na punktualność, terminowość i pełne skupienie na tym, co robisz.
- Komfortową pracę sezonową, w przyjaznej atmosferze – kto wie, może zostaniesz z nami na dłużej?
- Szkolenie wprowadzające, które przygotuje Cię do pracy – startujemy w połowie listopada;
- Otwartą komunikację – u nas zawsze wiesz, czego się spodziewać;
- Nowoczesne biuro w strefie ekonomicznej w Zaczerniu k. Rzeszowa – świetna lokalizacja dla każdego;
- Super benefity – dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, grupowe ubezpieczenie, karta MultiSport oraz ekstra zniżki na nasze fotoprodukty!
Podobne oferty:
23.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: /
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów sprzedażowych. Obsługa i eskalacja...
22.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego
Firma: STEGU Sp. z o.o.
Lokalizacja: opolskie / Jełowa
Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia min. średniego, znajomości j. niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem, umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, bardzo dobrej organizacji czasu pracy, mile...
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...