- Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami.
- Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami.
- Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami.
- Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy naszych rozwiązań zgodnie z potrzebami i celami klientów.
- Rozwijanie nowego biznesu z nowymi/istniejącymi klientami.
- Osiąganie i przekraczanie ustalonych dziennych celów.
- Pomaganie w trudnych żądaniach klientów lub w razie potrzeby eskalowanie ich.
- Biegła znajomość języka polskiego, umiejętność komunikacji w mowie i piśmie.
- Umiejętności negocjacyjne umożliwiające zawieranie umów w celu maksymalizacji zysków.
- Wcześniejsze doświadczenie zawodowe na stanowisku Account/Sprzedaży/Klucza/Młodszego Menedżera lub o podobnej roli.
- Sprawdzona umiejętność łączenia wielu projektów związanych z zarządzaniem kontami jednocześnie, przy jednoczesnym zachowaniu dużej dbałości o szczegóły.
- Doskonałe umiejętności słuchania, negocjacji i prezentacji.
- Doświadczenie w pracy na telefonie.
- Zaraźliwe poczucie entuzjazmu, zabawy i wyobraźni związane z grupą zaangażowaną w tworzenie najlepszych na świecie doświadczeń związanych ze sprzedażą poprzez wyszukiwanie.
- Stałe wynagrodzenie podstawowe.
- Miesięczny bonus za wyniki!
- Pakiet relokacyjny: przelot i wstępne zakwaterowanie.
- Pełne wykształcenie i głęboka wiedza na temat światowych rynków finansowych.
- Super zabawne międzynarodowe środowisko, ~200 pracowników w ogromnym biurze na otwartym piętrze.
- Cotygodniowe świadczenia żywnościowe (stosowane po trzymiesięcznym stażu pracy).
- Lokalne zniżki w różnorodnych okolicznych kawiarniach, siłowniach, agencjach nieruchomości i tym podobnych.
- Hojne budżety motywacyjne ze wspaniałymi nagrodami, konkursami i zajęciami poza siedzibą firmy!
- 300 słonecznych dni w roku na Malcie.
Podobne oferty:
21.11.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów. Ta praca jest dla Ciebie...
21.11.2024
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Akademia Leona Koźmińskiego
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi), koordynacja przepływu dokumentów i...
21.11.2024
Customer Service Specialist
Firma: ERG S.A.
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej Kontrolę terminowej płatności faktur Koordynację działań...