Specjalista ds. obsługi klienta

GCC7 Services Ltd to miejsce pracy dla doświadczonych, zdeterminowanych i ambitnych specjalistów ds.obsługi klienta, poszukujących satysfakcjonującej kariery i stylu życia.

Jesteśmy firmą outsourcingową specjalizującą się w zarządzaniu działaniami strategicznymi takimi jak usługi finansowe i relacje z klientami.
 
Poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta z doświadczeniem B2B i B2C, aby tworzyć długoterminowe, oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami.

Rolą agenta ds. obsługi z klientami jest nadzorowanie i budowanie portfela klientów, rozwijanie nowych transakcji od istniejących klientów oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży.

Specjalista ds. obsługi z klientami odpowiadają również na zapytania klientów i identyfikują nowe możliwości biznesowe oraz transakcje pomiędzy obecnymi klientami. Na tym stanowisku będziesz współpracować z interdyscyplinarnymi zespołami wewnętrznymi (w tym z Działem Obsługi Klienta i Sprzedażą), aby poprawić całą jakość obsługi klienta.
 
Jeśli znasz się na zarządzaniu kontem, doskonale rozumiesz komunikację z klientem i rozumiesz zachowania konsumentów, chętnie Cię poznamy. W idealnym przypadku kandydaci na to stanowisko będą wiedzieć, jak osiągnąć ambitne cele sprzedażowe indywidualne i całego zespołu.
 
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Malta, St. Julians
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie!

TWOJE OBOWIĄZKI:
  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami.
  • Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami.
  • Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami.
  • Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy naszych rozwiązań zgodnie z potrzebami i celami klientów.
  • Rozwijanie nowego biznesu z nowymi/istniejącymi klientami.
  • Osiąganie i przekraczanie ustalonych dziennych celów.
  • Pomaganie w trudnych żądaniach klientów lub w razie potrzeby eskalowanie ich.
WYMAGANIA:
  • Biegła znajomość języka polskiego, umiejętność komunikacji w mowie i piśmie.
  • Umiejętności negocjacyjne umożliwiające zawieranie umów w celu maksymalizacji zysków.
  • Wcześniejsze doświadczenie zawodowe na stanowisku Account/Sprzedaży/Klucza/Młodszego Menedżera lub o podobnej roli.
  • Sprawdzona umiejętność łączenia wielu projektów związanych z zarządzaniem kontami jednocześnie, przy jednoczesnym zachowaniu dużej dbałości o szczegóły.
  • Doskonałe umiejętności słuchania, negocjacji i prezentacji.
  • Doświadczenie w pracy na telefonie.
  • Zaraźliwe poczucie entuzjazmu, zabawy i wyobraźni związane z grupą zaangażowaną w tworzenie najlepszych na świecie doświadczeń związanych ze sprzedażą poprzez wyszukiwanie.
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY:
  • Stałe wynagrodzenie podstawowe.
  • Miesięczny bonus za wyniki!
  • Pakiet relokacyjny: przelot i wstępne zakwaterowanie.
  • Pełne wykształcenie i głęboka wiedza na temat światowych rynków finansowych.
  • Super zabawne międzynarodowe środowisko, ~200 pracowników w ogromnym biurze na otwartym piętrze.
  • Cotygodniowe świadczenia żywnościowe (stosowane po trzymiesięcznym stażu pracy).
  • Lokalne zniżki w różnorodnych okolicznych kawiarniach, siłowniach, agencjach nieruchomości i tym podobnych.
  • Hojne budżety motywacyjne ze wspaniałymi nagrodami, konkursami i zajęciami poza siedzibą firmy!
  • 300 słonecznych dni w roku na Malcie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

21.11.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów. Ta praca jest dla Ciebie...

Więcej informacji

21.11.2024

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Akademia Leona Koźmińskiego

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi), koordynacja przepływu dokumentów i...

Więcej informacji

21.11.2024

Customer Service Specialist

Firma: ERG S.A.

Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej Kontrolę terminowej płatności faktur Koordynację działań...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia