Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom!
To osoba, która:
- Chce rozwijać umiejętności w obszarze obsługi Klienta budując partnerskie relacje z Klientami z całej Europy
- Jest gotowa do nauczenia się najlepszych praktyk w procesie obsługi Klientów
- Dąży do rozwijania umiejętności w obszarze aktywnej sprzedaży i negocjacji
- Chętnie dzwoni do Klientów i czerpie satysfakcję z dobrze przeprowadzonej rozmowy
- Posługuje się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (min. B1)
- Jest gotowa zdobywać i poszerzać wiedzę branżową, współtworząc z nami innowacyjną spedycję
- Wyróżnia się postawą zgodną z naszymi wartościami:
Explore – zachęcamy do poszukiwania pomysłów i innowacji
Own – angażujemy się w pracę, podejmujemy inicjatywy i tworzymy zgrany team
Deliver – dajemy przestrzeń do rozwoju, popełniania błędów- wyciągania z nich wniosków a także osiągania sukcesów
NoBullshit – zapewniamy realny feedback, otwartą komunikację i zachęcamy do tego
- Elastyczność pracy: Tryb hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu w Andrychowie
- Rodzaj współpracy: Umowa o pracę lub kontrakt B2B
- Wynagrodzenie: Umowa o pracę: 5000 zł - 8000 zł brutto. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży, a Twoje oczekiwania finansowe są wyższe, APLIKUJ i porozmawiamy o Twoich wymaganiach!
- Rozwój kariery: Indywidualnie dostosowana ścieżka kariery, wewnętrzne rekrutacje, szkolenia
- Wsparcie mentorów: Od pierwszego dnia pracy
- Pakiet benefitów: Dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, firmowa biblioteka, brak dress code’u, welcome box
- Wyjątkowe chwile: Dni tematyczne, kwartalne wyjścia, wyjazdowe imprezy integracyjne
- Wsparcie inicjatyw społecznych: Udział w akcjach jak Szlachetna Paczka, ZOOdoptuj
Będzie nam miło poznać Ciebie i porozmawiać o Twoich oczekiwaniach i planach na przyszłość.
Podobne oferty:
10.03.2025
Główny specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Lokalizacja: śląskie / Katowice
- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta, poprawki i zmiany klienta; 4. Zatwierdzanie i wprowadzanie...
09.03.2025
Specjalista ds obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Lokalizacja: łódzkie / Rusiec
Analiza rynku i aktywne poszukiwanie nowych klientów na rynkach niemieckojęzycznych. Nawiązywanie i utrzymywanie na podległym terenie kontaktów z partnerami handlowymi, celem aktywnej sprzedaży/zakupów towarów oferowanych przez firmę. Współpraca z obecnymi klientami. Kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy na rynku....
09.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...