Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/25/0103
OBOWIĄZKI:
Pozyskiwanie klientów, przygotowanie dokumentów, doradztwo, realizacja usług na rzecz klientów, przestrzeganie polityki bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, przestrzeganie procedur, regulaminów i standardów wewnętrznych, obsługa klienta, inne prace zlecone przez przełożonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: filipiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący


Wymagania inne:

znajomość języka filipińskiego na poziomie co najmniej podstawowym

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 333 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Podobne oferty:

21.02.2025

Pracownik ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Lokalizacja: pomorskie / Kielno

Oferta kierowana dla osób powyżej 30 roku życia:- Praca z klientem, ofertowanie, składanie ofert telefonicznych i email.- Aktywne pozyskiwanie klienta.- Praca na programach biurowych.- Obsługa klienta, również ta posprzedażowa.- Terminowe przypominanie klientom o ubezpieczeniach.- Obsługa urządzeń biurowych.-...

Więcej informacji

21.02.2025

Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta Realizacja celów...

Więcej informacji

21.02.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia