Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9465106, z dnia 2025-02-09

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Wieluń

 

Opis stanowiska

  • Realizacja celów sprzedażowych.
  • Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie długotrwałych relacji.
  • Pozyskiwanie nowych klientów.
  • Przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych.
  • Znajomość technik sprzedaży.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse.
  • Umiejętność obsługi MS Office.
  • Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.

Oferujemy

  • Umowę o pracę.
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń i program emerytalny.
  • Opieka medyczna, zniżki na ubezpieczenia, benefity (karta sportowa, bilety, vouchery).
  • Wsparcie w rozwoju przez szkolenia, konferencje i platformy edukacyjne.
  • Działania na rzecz wellbeing i opcja udziału w wolontariacie.
  • Możliwość angażowania się w sekcje sportowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

09.03.2025

Pracownik działu obsługi klienta - staż

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów

1. Wystawianie dokumentów sprzedaży wz i faktur VAT2. Wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu3. Rozliczanie kierowców z dokumentów sprzedaży i druków KP4. Obsługa klientów, telefoniczna i stacjonarna5. Prawidłowa segregacja dokumentów zakupu i sprzedaży6. Przygotowywanie zamówień oraz zamawianie towaru Wymagania...

Więcej informacji

09.03.2025

Pracownik działu obsługi klienta / asystent sprzedaży

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin

Obowiązki:- obsługa zamówień,- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientem,- przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych,- współpraca z innymi działami w firmie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w...

Więcej informacji

09.03.2025

Pracownik działu obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne/ zawodowe z zakresu sprzedaży lub marketingu Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia: komunikatywność, odpowiedzialność, otwartość na kontakty z...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia