Ogłoszenie numer: 9465106, z dnia 2025-02-09
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wieluń
Opis stanowiska
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie długotrwałych relacji.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych.
- Znajomość technik sprzedaży.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse.
- Umiejętność obsługi MS Office.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń i program emerytalny.
- Opieka medyczna, zniżki na ubezpieczenia, benefity (karta sportowa, bilety, vouchery).
- Wsparcie w rozwoju przez szkolenia, konferencje i platformy edukacyjne.
- Działania na rzecz wellbeing i opcja udziału w wolontariacie.
- Możliwość angażowania się w sekcje sportowe.
Podobne oferty:
09.03.2025
Pracownik działu obsługi klienta - staż
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów
1. Wystawianie dokumentów sprzedaży wz i faktur VAT2. Wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu3. Rozliczanie kierowców z dokumentów sprzedaży i druków KP4. Obsługa klientów, telefoniczna i stacjonarna5. Prawidłowa segregacja dokumentów zakupu i sprzedaży6. Przygotowywanie zamówień oraz zamawianie towaru Wymagania...
09.03.2025
Pracownik działu obsługi klienta / asystent sprzedaży
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Koszalin
Obowiązki:- obsługa zamówień,- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientem,- przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych,- współpraca z innymi działami w firmie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w...
09.03.2025
Pracownik działu obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne/ zawodowe z zakresu sprzedaży lub marketingu Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia: komunikatywność, odpowiedzialność, otwartość na kontakty z...