Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9468817, z dnia 2025-02-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zamówieniami klientów oraz ich kontami,
  • Błyskawiczne rozwiązywanie problemów oraz świadczenie wsparcia,
  • Utrzymanie wysokiej jakości danych i skracanie czasów reakcji,
  • Monitoring i realizacja zadań zgodnie z ustalonymi celami SLA,
  • Współpraca z zespołem w celu ciągłego doskonalenia procesów obsługi oraz technicznych,
  • Proaktywne szukanie rozwiązań.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (licencjat lub wyższy),
  • Minimum 1-2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane B2B,
  • Doskonała znajomość języka angielskiego (minimum B2),
  • Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania priorytetami,
  • Doświadczenie w pracy z systemami SAP/ Salesforce.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Bogaty pakiet benefitów, w tym kartę MultiSport, Medicover i ubezpieczenie na życie,
  • Możliwości rozwoju i awansu w dynamicznie rozwijającym się międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

09.03.2025

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań. Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość...

Więcej informacji

09.03.2025

Customer Service Professional with Croatian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...

Więcej informacji

09.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows. Komunikatywność i wysoka kultura osobista.

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia