Ogłoszenie numer: 9468817, z dnia 2025-02-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Zarządzanie zamówieniami klientów oraz ich kontami,
- Błyskawiczne rozwiązywanie problemów oraz świadczenie wsparcia,
- Utrzymanie wysokiej jakości danych i skracanie czasów reakcji,
- Monitoring i realizacja zadań zgodnie z ustalonymi celami SLA,
- Współpraca z zespołem w celu ciągłego doskonalenia procesów obsługi oraz technicznych,
- Proaktywne szukanie rozwiązań.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (licencjat lub wyższy),
- Minimum 1-2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane B2B,
- Doskonała znajomość języka angielskiego (minimum B2),
- Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania priorytetami,
- Doświadczenie w pracy z systemami SAP/ Salesforce.
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- Bogaty pakiet benefitów, w tym kartę MultiSport, Medicover i ubezpieczenie na życie,
- Możliwości rozwoju i awansu w dynamicznie rozwijającym się międzynarodowym środowisku.
Podobne oferty:
09.03.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań. Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość...
09.03.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
09.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows. Komunikatywność i wysoka kultura osobista.