Jesteśmy firmą poligraficzną, liderem w branży etykiet
samoprzylepnych na polskim rynku od ponad 40 lat.
W GRAFPOLU każdy członek zespołu, ma świadomość,
że odgrywa kluczową rolę w sukcesie i produkcji
najlepszej jakości produktu.
- doświadczenie we współpracy z klientami w dziale sprzedaży
- dokładność i systematyczność
- dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość pakietu MS Office
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- znajomość branży poligraficznej lub opakowań będzie dodatkowym atutem.
- pracę w firmie o uznanej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- komfortowe warunki pracy i przyjazna atmosfera
- wsparcie kadry zarządzającej i szkolenia
- elastyczny czas pracy
- talony pieniężne
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i prywatnej opieki medycznej
- imprezy integracyjne i wspólne świętowanie
Podobne oferty:
21.02.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Lokalizacja: pomorskie / Kielno
Oferta kierowana dla osób powyżej 30 roku życia:- Praca z klientem, ofertowanie, składanie ofert telefonicznych i email.- Aktywne pozyskiwanie klienta.- Praca na programach biurowych.- Obsługa klienta, również ta posprzedażowa.- Terminowe przypominanie klientom o ubezpieczeniach.- Obsługa urządzeń biurowych.-...
21.02.2025
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)
Firma: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta Realizacja celów...
21.02.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...