Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija.
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Zabrze
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:
  • Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących
  • Realizowaniem planów sprzedażowych
  • Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy
  • Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły
APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:
  • Doświadczenie w pracy z ludźmi
  • Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych
  • Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów
  • Nastawienie na cele sprzedażowe
  • Wielozadaniowość
  • Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty

Aplikuj już teraz!

 

PRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE:
  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość korzystania ze szkoleń
  • Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna
  • Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju
Informujemy, że podane przez Pana/Panią dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym będą przetwarzane przez Biuro Obsługi Finansowej Szkół Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, ul. Matejki 9, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
Nie przekazujemy Twoich danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Podobne oferty:

14.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym

Firma: Delta Controls Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel)...

Więcej informacji

14.03.2025

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów Czego...

Więcej informacji

14.03.2025

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Biurze Obsługi Studenta

Firma: Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Główne zadania realizowane na stanowisku: wykonywanie zadań w obszarze płatności i stypendiów studenckich takich jak: nadawanie opłat za studia i przysługujących zniżek, wystawianie faktur na wniosek studenta, obsługa podań finansowych, ewidencja i rozpatrywanie wniosków stypendialnych, przygotowywanie decyzji...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia