- Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących.
- Realizowaniem planów sprzedażowych.
- Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy.
- Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
- Doświadczenie w pracy z ludźmi.
- Odwagę w kontaktach osobistych i telefonicznych.
- Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów.
- Nastawienie na cele sprzedażowe.
- Wielozadaniowość.
- Dyspozycyjność w godzinach 9-17 oraz wybrane soboty.
Aplikuj już teraz!
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy.
- Możliwość korzystania ze szkoleń.
- Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna.
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju.
Podobne oferty:
16.03.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
16.03.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Przyjmowanie materiałów do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i osobista. Zamawianie i przygotowywanie przesyłek kurierskich. Obsługa spraw biurowych. Wykształcenie wyższe, preferowane w kierunkach biologicznych. Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym...
16.03.2025
Specjalista ds. kontentu
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
- utworzenie 72 tekstów w języku mołdawskim do mediów interaktywnych dla reprezentowania film i marek w mediach społecznościowych- utworzenie 36 mailingów, co miesiąc wysłanych do klienta z nowymi ofertami sprzedażowymi oraz utworzenie 9 kampanii reklamowych wdrożeniowych nowe towary- przewidywany czas zatrudnienia 3...