Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9513673, z dnia 2025-03-03

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Zielona Góra

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń oraz reklamacji
  • Aktualizacja danych, wystawianie faktur i archiwizacja dokumentów
  • Wsparcie klientów w zakresie usług i płatności
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
  • Wspieranie realizacji zleceń technicznych i procesu sprzedaży

Wymagania

  • Min. średnie wykształcenie
  • Znajomość pakiet MS Office

Oferujemy

  • Umowa zlecenie
  • Szkolenia i wsparcie merytoryczne
  • Pakiet Multisport i ubezpieczenie PZU
  • Niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

03.03.2025

Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy? Niemiecki (C1), bo z klientami trza się dogadać jak trzeba....

Więcej informacji

03.03.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Firma: Nowy Styl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji Nasze wymagania: znasz język angielski - potrafisz się w nim swobodnie...

Więcej informacji

03.03.2025

Customer Service Professional with Polish

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone) Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management Following company policies and procedures, ensuring quality What do we expect from you? Language: Proficiency in Polish (C2/native) and...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia