Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0139
OBOWIĄZKI:
obsługa stacjonarnego sklepu, telefoniczna i mailowa obsługa klienta, obsługa zwrotów oraz reklamacji, odpisywanie na komentarze w social mediach, udział w akcjach promocyjnych oraz budowanie relacji z klientem na rynku lokalnym, obsługa posprzedażowa, przestrzeganie standarów jakości obsługi klienta, dbanie o wewnętrzne procedury, praca w godzinach: 7.00-15.00, 8.00-16.00, 9.00-17.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: dobra organizacja pracy


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, komunikatywność, proaktywność, inicjatywa

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Podobne oferty:

12.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

Firma: Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (poziom B2). Chęć nauki i...

Więcej informacji

12.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

Firma: Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (poziom B2). Chęć nauki i...

Więcej informacji

12.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

Firma: Praca.pl

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki. Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (poziom B2). Chęć nauki i...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia